Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2011 11:00 - Аристон – безхаберие и гавра с клиент
Автор: slk Категория: Бизнес   
Прочетен: 17149 Коментари: 10 Гласове:
6

Последна промяна: 14.10.2011 16:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По принцип съм от хората, които обръщат внимание на хубавите неща и рядко задълбавам в лошите – предпочитам да ги игнорирам. Борбата със служителите на фирма Аристон, в последните седмици, обаче просто ме задължава да предупредя „бъдещите им клиенти“ какво да очакват.

imageИсторията е следната. На 1-ви октомври се разваля проточният бойлер (Дипломат) в апартамента на майка ми. Жената не разбира от бойлери, затова ми се обажда и заедно отиваме в Baumax (на Владимир Вазов) да купим нов бойлер. Разпитваме служителят в секцията за баня и той препоръчва проточният бойлер на АристонBravo 7023 7mw, като го хвали като по-добър от българските. Разбира се бойлерът е и доста по-скъп от българските – 180 лв., но решаваме да заложим на „качеството“. Вземаме бойлера, при пълното уверение, че ако има проблем с него можем да го върнем и дори можем да го върнем ако не ни върши работи и работи перфектно. С две думи – при монтажа всичко е точно, но при пускане на вода в бойлера Аристон – същата тече силно през третата тръбичка, която би трябвало да пуска вода само при много високо налягане. Водата си тече яко от там без значение от налягането. Освен това душът (слушалката – тече в основата си). Обаждам се в Baumax, попадам на друг служител, който набързо „ме отсвирва“ (въпреки обещанията, че мога да върна бойлера) и ми казва да се обърна към сервиза на Аристон. Ядосан чакам понеделник сутрин и звъня в сервиза. Обясняват ми, че няма как да дойдат на място, но ако някой го занесе при тях (сервизът се намира в кв. Лагера) ще го погледнат същият ден и ще го оправят или ще дадат нов. Питам за работно време – от 8:30 до 17:30 ч. Звъня на майка ми и тя решава да го занесе на другия ден сутринта. За щастие се обажда в 9.00 ч. преди да тръгне и учудващо и казват да не го носи, тъй като нямало техници – и, че трябва да го занесе сутрин м/у 9-10 ч. На другия ден е там в 9:30 ч. и „ново 20“ - от сервиза на Аристон и казват, че не могат да го погледнат веднага и просто да го остави. Тя обяснява, че вече няколко дни е без топла вода и това е нов току що закупен уред – но й казват „да се държи културно и да чака те да й се обадят“. Минава почти цяла седмица и до вчера е нямало никакво обаждане. Тя ядосана звъни отново – и я препращат да се обади в реалното представителство на Аристон на г-жа Ани Цанкова. След пореден разговор – успява да издири въпросната г-жа Цанкова, която нагло заявява, че сега е заета (влиза в оперативка) и не може да й обърне внимание и цитирам: „Да не си мислите, че сте единствени – имаме много други подобни проблеми с наша техника“. - ЛоЛ – каква самореклама от служител на Аристон.

В крайна сметка в 21 век една жена, която плати една-трета от заплатата си за чисто нов бойлер на Аристон стои без топла вода вече две седмици. Посъветвах я да се обади в „Комисията за защита на потребителите“ - от където също са „я отсвирили“, казвайки й, че може да подаде жалба ако я мотаят повече от месец (две седмици не са достатъчно явно).

Ще кажете – „Е к"во пък – нормална случка за България.“ Да ама този път от Аристон не са познали – имам доста приятели със сайтове и ще се опитам с тяхна помощ този постинг да излиза на първа страница в Гугъл при търсене на ключова дума: Аристон. Щом фирмата не се интересува от клиентите и репутацията си – тогава нека всички бъдат предупредени преди да закупуват продуктите й.

Ако искате да помогнете сложете линк във вашия сайт или блог към тази статия с ключова дума – Аристон. Нека покажем на недобросъвестните фирми, че не могат безнаказано да се гаврят с хората в България.



Гласувай:
6
0



Няма коментари
Търсене

Архив