Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2011 11:25 - Ще подаряват тристайни апартаменти... :)
Автор: slk Категория: Забавление   
Прочетен: 2017 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мъж се прибира в къщи и вика на жена си:
- Жена чух че който имал три деца ще му подарят тристаен апартамент.
- Ама мъжо ние имаме две.
- Ааааа, жена аз имам още едно на едно място,ще отида да го взема.
След два часа се връща мъжът с детето и пита жена си:
- Жена де са децата?
- Ааааа, той баща им дойде и си ги взе.

-----------------------------
След 15 години един мъж избягал от затвора. Търсейки пари и оръжие, разбил една къща. А в леглото хванал младо семейство. Наредил на мъжа да стане от леглото и го вързал за стола. Докато връзвал жената за леглото се качил върху нея, целунал я по врата и отишъл в банята.
Докато крадеца бил в банята, съпруга прошепнал на жена си: „Слушай и изпълнявай какво ти казва този тип – той е избягал затворник, виж му дрехите! Вероятно е прекарал много време в затвора и от години не е бил с жена. Видях го как те целува по врата. Ако поиска секс, не се съпротивлявай, не отказвай и прави каквото той ти каже. Задоволи го независимо колко много те отвращава. Ако се ядоса ще ни убие. Бъди силна скъпа! Обичам те!“
И съпругата отговорила: „Той не ме целуваше по врата, а ми шепнеше на ухото. Каза ми, че е гей, мисли че си сладък и ме попита дали имаме вазелин. Аз му казах, че има в банята. Бъди силен скъпи. И аз те обичам.“

-----------------------------
Чукча, който отишъл в Африка. Върнал се да разказва на останалите чукчи какво е видял:
‎- Видях жираф!
- Какво е жираф?
- Лос знаеш ли?
- Знам.
- Ами същото ама много по-високо.
- Какво друго видя?
- Видях слон.
- Какво е слон?
- Лос знаеш ли?
- Знам.
- Ами същото ама много по-дебело.
- Какво друго видя?
- Видях крокодил.
- Какво е крокодил?
- Лос знаеш ли?
- Знам.
- Ами нищо общо няма.

-----------------------------
Двама американски пилоти на бойни самолети прелитат над България. Единият пита другия:
– Абе, ние бомбардирахме ли тука?
– Не, тука си е така.

-----------------------------
Съдят един гинеколог за убийство на циганка.
- Разкажете как стана - пита съдията.
- Ами вижте,отивам на работа в 6.00 сутринта и сменям 100 спирали, правя 100 аборта, 100 раждания и така до 19.00 часа. Обаче, се обажда колегата,имал проблеми, та да го сменя. Поемам и неговата смяна. И пак сменям 100 спирали, правя 100 аборта ... Прибирам се вкъщи. Капнал съм. А жената,смени ми спиралата. Какво да я правя,сменям я. След нея дъщерята,смени ми спиралата... Тръгвам пак на работа и пред входа една циганка ми вика:
- Бате, дай 5 лева да видиш пу**а!
- Е, как да не я убиеш...


Тагове:   забава,   виц,   смях,   смешно,   вицове,   фън,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене