Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2011 11:00 - Аристон – безхаберие и гавра с клиент
Автор: slk Категория: Бизнес   
Прочетен: 23960 Коментари: 10 Гласове:
6

Последна промяна: 14.10.2011 16:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По принцип съм от хората, които обръщат внимание на хубавите неща и рядко задълбавам в лошите – предпочитам да ги игнорирам. Борбата със служителите на фирма Аристон, в последните седмици, обаче просто ме задължава да предупредя „бъдещите им клиенти“ какво да очакват.

imageИсторията е следната. На 1-ви октомври се разваля проточният бойлер (Дипломат) в апартамента на майка ми. Жената не разбира от бойлери, затова ми се обажда и заедно отиваме в Baumax (на Владимир Вазов) да купим нов бойлер. Разпитваме служителят в секцията за баня и той препоръчва проточният бойлер на АристонBravo 7023 7mw, като го хвали като по-добър от българските. Разбира се бойлерът е и доста по-скъп от българските – 180 лв., но решаваме да заложим на „качеството“. Вземаме бойлера, при пълното уверение, че ако има проблем с него можем да го върнем и дори можем да го върнем ако не ни върши работи и работи перфектно. С две думи – при монтажа всичко е точно, но при пускане на вода в бойлера Аристон – същата тече силно през третата тръбичка, която би трябвало да пуска вода само при много високо налягане. Водата си тече яко от там без значение от налягането. Освен това душът (слушалката – тече в основата си). Обаждам се в Baumax, попадам на друг служител, който набързо „ме отсвирва“ (въпреки обещанията, че мога да върна бойлера) и ми казва да се обърна към сервиза на Аристон. Ядосан чакам понеделник сутрин и звъня в сервиза. Обясняват ми, че няма как да дойдат на място, но ако някой го занесе при тях (сервизът се намира в кв. Лагера) ще го погледнат същият ден и ще го оправят или ще дадат нов. Питам за работно време – от 8:30 до 17:30 ч. Звъня на майка ми и тя решава да го занесе на другия ден сутринта. За щастие се обажда в 9.00 ч. преди да тръгне и учудващо и казват да не го носи, тъй като нямало техници – и, че трябва да го занесе сутрин м/у 9-10 ч. На другия ден е там в 9:30 ч. и „ново 20“ - от сервиза на Аристон и казват, че не могат да го погледнат веднага и просто да го остави. Тя обяснява, че вече няколко дни е без топла вода и това е нов току що закупен уред – но й казват „да се държи културно и да чака те да й се обадят“. Минава почти цяла седмица и до вчера е нямало никакво обаждане. Тя ядосана звъни отново – и я препращат да се обади в реалното представителство на Аристон на г-жа Ани Цанкова. След пореден разговор – успява да издири въпросната г-жа Цанкова, която нагло заявява, че сега е заета (влиза в оперативка) и не може да й обърне внимание и цитирам: „Да не си мислите, че сте единствени – имаме много други подобни проблеми с наша техника“. - ЛоЛ – каква самореклама от служител на Аристон.

В крайна сметка в 21 век една жена, която плати една-трета от заплатата си за чисто нов бойлер на Аристон стои без топла вода вече две седмици. Посъветвах я да се обади в „Комисията за защита на потребителите“ - от където също са „я отсвирили“, казвайки й, че може да подаде жалба ако я мотаят повече от месец (две седмици не са достатъчно явно).

Ще кажете – „Е к"во пък – нормална случка за България.“ Да ама този път от Аристон не са познали – имам доста приятели със сайтове и ще се опитам с тяхна помощ този постинг да излиза на първа страница в Гугъл при търсене на ключова дума: Аристон. Щом фирмата не се интересува от клиентите и репутацията си – тогава нека всички бъдат предупредени преди да закупуват продуктите й.

Ако искате да помогнете сложете линк във вашия сайт или блог към тази статия с ключова дума – Аристон. Нека покажем на недобросъвестните фирми, че не могат безнаказано да се гаврят с хората в България.



Гласувай:
6



1. анонимен - За съжаление с всички фирми е така, ...
13.10.2011 22:34
За съжаление с всички фирми е така, "Теси" са същите боклуци!
цитирай
2. slk - Аристон – безхаберие и гавра с клиент
14.10.2011 10:15
И така да е - фирмите ще продължават да се гаврят с нас, докато ние си траем. 2011 г. сме все пак и от 2007 г. сме в Европейския съюз. Българите не са второ качество хора - и фирмите трябва да се научат да се отнасят с българските си клиенти, така както се отнасят с Холандските, Немските, Автрийските и Френските си такива.

Постингът набира популярност и вече е на първа страница в Гугъл (по дума "Аристон") - остава да "го вдигнем" и до по-челни позиции - благодаря на всички, които помагат с линкове!
цитирай
3. kikowsky - Имах невероятни ядове със сервиза на един лаптоп.
21.10.2011 15:47
Мотаха ме около два месеца.
Много са зле сервизните услуги у нас. Навсякъде само мърльовци, скатавки, тарикати.
цитирай
4. ketich - във врузка с бойлера
25.10.2011 18:18
ЕДИНСТВЕНОТО КОЕТО МОГА ДА КАЖА Е КОГАТО КУПУВАМЕ НЕЩО ДА СЕ МОЛИМ ДА НЕ СЕ РАЗВАЛИ.
МЪРЗИ НИ9 ДА РАБОТИМ А ИСКАМЕ ЗАПАДНИ ЗАПЛАТИ.
АМИ НЕ СТАВА!
цитирай
5. slk - !
30.10.2011 08:30
На 27.10 все пак ни предадоха обратно бойлера с оправена повредата. Сменили са тръбичката. Попитах друг специалист колко време реално е отнело "това упражнение". "15 минути преко сили" - ми отговори... а го върнаха след повече от 20 дена - може би все пак трябва да сме благодарни, че изобщо "го оправиха"... до следващата повреда...
цитирай
6. анонимен - daniat-бойлер " Аристон "
29.03.2012 11:28
Проблем с бойлерите на "Аристон " явно има. Купихме си 80 л. от магазин "Зора " Ст.Загора и по думите на продавачите били най-добрите.Първият го закупихме ноември 2009 г .с 5 годишна гаранция. След 1 година ескплоатация изгоря нагревателя.Смениме бойлера с нов. С новият бойлер отново изкарахме 1 година- този път има проблем с термостата най-вероятно.Загрява три -четири часа и после като влезнеш да се къпеш за 5 минути свършва топлата вода.От сервиза вече 2 месец ни мотаят-отвратителни са.Ще ги почакам още малко и ще се развилнявам- дано има ефект.
цитирай
7. анонимен - men ve4e 2 godina me motajat ot Vi...
25.04.2012 20:22
men ve4e 2 godina me motajat ot Vivacom.... Komisia za zashtita na potrebiteli, globi.... nisho ne gi plashi, sadim se ve4e cjala godina i nishto... Radvam se , 4e vashiat problem vse pak e reshen. Dano ima pove4e kato nas, za da se promeni nai-posle neshto i v BG
цитирай
8. анонимен - Не купувайте и хладилници Аристон
04.05.2012 16:05
Купихме си хладилник Аристон - супер безшумен ,но- фрост система , икономичен 800 лв, бля , бля ...екстри и като го включихме какво да ви кажа - събужда съседите от шум - викаме сервиз . И какво се оказа - някакъв си вентилатор се обледявал и стържел , защото фабрично не бил достатъчно голям някакъв си отвор - тсраниха повредата от сервиза . На другият ден започва бръмчене - този път не толкова силно , но достатъчно , за да не може да се спи щом се включи компресора и да ти обостри нервната система до краен предел /ах , този супер безшумен хладилник/- пак викам сервиз - нали е в гаранция . Отговорът е следният - ще говорим със шефа и ще ви звъннем.
Та и аз ще пиша какво е развитието.
цитирай
9. анонимен - Нещо Р·Р° сервиза РЅР° СѓР».Хаидушка поляна 57-59
04.09.2012 15:35
Купих сушилна Аристон която е в гаранция , счупи се бутона (вртката) на програматора,когато извиках въпросния сервис които е централен и само един на гаранционната карта за София ми казаха че този бутон не влиза в гаранцията и трябва да платъ 40,00 лева за едно пластмасово копче, което не струва повече от два лева !
цитирай
10. анонимен - Нещо Р·Р° сервиза РЅР° СѓР».Хаидушка поляна 57-59
04.09.2012 15:36
Купих сушилна Аристон която е в гаранция , счупи се бутона (вртката) на програматора,когато извиках въпросния сервис които е централен и само един на гаранционната карта за София ми казаха че този бутон не влиза в гаранцията и трябва да платъ 40,00 лева за едно пластмасово копче, което не струва повече от два лева !
цитирай
Търсене